خودکار مشکی

درگذشت ماندلا و ...

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ق.ظ

این نوشته اساسا برای فرار از آن چه همه ی شبکه های اجتماعی را هر بار فرا میگیرد این جا نوشته میشود. بحثم ذوق زدگی مردم و عکسها و نوشته ها نیست... بحثم تمام دعواست، آنها که این کار را میکنند و آنها که این ها را مسخره میکنند و خلاصه داستان دور در جای تکراری...


با خودم فکر میکنم نکند طوری بشود که ماندلا هم بمیرد و دنیا خالی تر شود. و دیگر هیچ ماندلا و هیچ چهره بزرگی باقی نماند! درست است که همواره رجوع به گذشته برای یافتن رمز و راز بیرون کشیدن شخصیت ها جذابتر است، اما نکند قرار است قطور شدن کتاب تاریخ به رقیق شدن آن بینجامد و همه چیز بشود آب، آبِ خالی!


این نوشته را هم که مینویسم تنها از آنجاست که بعدها که بازگشتم در این آرشیو چیزی در این باره باشد؛ 

پ.ن.

توی تاکستان برف اومده روی زمین هم نشسته بعد از چند سال؛ مشکل اصلا از من بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۵
حمیدرضا رحمانی

نظرات  (۱)

دیدی!
من هی میگم مشکل از توه بود کلا! باز بگو نه!!
(لعنتی! دلم تنگته!)
پاسخ:
خوب شد رفتما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی