خودکار مشکی

وبلاگ تات نویس و مدیریت بلاگفا

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ق.ظ

یادش بخیر من یه وبلاگ تو بلاگفا داشتم به دست یک سری عزیزانی هکش کردن... البته من فکرش رو کرده بودم و سر نخی از این که کی هستم توی وبلاگ نبود؛ (هر چند واقعا کنجکاو بودم که اگر پیدام کنن چی کار میکنن، چون اصولا این بچه کوچولوهای پایگاه با کار ساعتیشون دست به این اقدامات انقلابی می زنن.) خلاصه اولین بار رو من به علیرضا شیرازی مدیر بلاگفا ایمیل زدم و وبلاگ رو پس گرفتم.

اما چند روز بعد دوباره این اتفاق افتاد؛ البته این دفعه دوستان کل آرشیو رو پاک کردن که مثلا تیر خلاص زده باشن و نوشتن که ما میدونیم کی هستی و اگر ادامه بدی فلان و ... من که آرشیو رو داشتم از قبل؛ دوباره که به علیرضا شیرازی میل زدم، بهم یه چیزی گفت هنوز تو کفشم!

بهم ایمیل زد که "شواهدی وجود داره که وبلاگ شما رو با استفاده از ایمیل پشتیبانتون هک میکنن" ینی پسورد ایمیل شما رو دارند و با ایمیل شما رمز جدید درخواست می کنن.

یادم نمیاد جوابشو دادم یا نه؛ میخواستم در جواب بنویسم که جناب شیرازی عزیز، من جیمیل دارم! (و اون موقع اون آدرس ایمیل رو به سیستم امنیتی ورود با اس ام اس گوگل مجهز کرده بودم.) ولی در هر صورت قید بلاگفا رو زدم و الان فقط میخوام بتونم آرشیومو بیارم اینجا...


پ.ن.

بعدش وبلاگ تات نویس تو بلاگ اسکای رو باز کردم. اما یه هفته مهم که بلاگ اسکای بسته بود؛ دوباره تات نویس بلاگفا رو باز کردم، البته بیشتر میخواستم تو حوزه خودش کار کنم ولی مناظره های 92 بود و بالاخره نمیتونستم ننویسم... اینم آخرین پستش بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۹
حمیدرضا رحمانی

خاطره

تات نویس

وبلاگ

نظرات  (۳)

سلام. اگر اشتباه نکنم هسته سایت blog.ir وردپرس باشه اگر اینطور باشه میتونید با rss آرشیو را برگردونید.
اگر از رایانه ی عمومی برای ورود به وبلاگتون استفاده می کنید امکان کشف رمز وجود داره ولی در بیشتر مواقع با توجه به تجربه خودم افراد با توجه به توهمات خودشون اقدام به انتشار مطالب هک شدم یا هکم کردند می زنند تا وبلاگ یا وبسایتشون مطرح بشه. 
یا در برخی از موارد طراحان سایت یا مدیران پشتیبانی یک سایت برای اینکه مشتریانشون را برای مدت طولانی تری سر کیسه کنند از این ترفند استفاده می کنند. 
موفق باشید.
پاسخ:
سلام. وبلاگی که هک شد وبلاگ من در بلاگفا بود. بنده احتیاجی به مطرح شدن نداشتم در آن موقع چون تعداد هیت های نوشته های من در آن وبلاگ به حدود 1000 عدد در میانگین میرسید که با توجه به این که تنها شبکه اجتماعی من قزوین امروز بود برای خودم هم باور نکردنی بود! وقتی هم که به بلاگ اسکای رفتم همان تعداد بازدید داشتم نه بیشتر و نه کمتر و باز لینکهایم را تنها در قزوین امروز منتشر میکردم.

بلاگفا هم رایگان هستش دلیلی نمیبینم بخواد این کار رو بکنه...

من آرشیو رو قبل از هک شدن برداشته بودم...
بلاگفا و بلاگ اسکای و پرشین بلاگ سرویس دهنده هایی نیستن که شما بخوای با طنابشون بری توچاه!
سوای اینکه سایت گاه و بیگاه بالا نمیآید خودشون طبق بخشنامه ای که بهشون داده شده مجبورن هم اکانتهای معاند رو فیلتر کنند هم آرشیوشون رو پاک کنن!
از من میشنوی اگه نمیخوای تو وردپرس و بلاگر (گوگل) که فیلترن اما مطمئن و غیرقابل هک هستند استفاده کنی 50 هزارتومن هزینه کن یک وبلاگ یا سایت مستقل با سیستم جوملا یا وردپرس که بتوی به راحتی از مطالبت بک آپ بگیری
آقای شیرازی ، دقیقن همین برخورد رو با من هم کرد
سر یه مطلب که تنها خاطره ای بود درباره برادرم ، وبلاگ من فیلتر شد و هم زمان آقای شیرازی هم از بلاگفا پاکش کرد وبلاگمو!!! یعنی اگه حتا کمیته مصادیق هم میگذشت ، دیگه شیرازی نمیگذشت
تازه من ماه ها مدام به آقای شیرازی ایمیل زدم و پیگیر شدم تا بالاخره بعد از مدتها تونستم آرشیو وبلاگم رو بگیرم ازش
القصه اینکه ، آقای شیرازی و بلاگفا ، از این وبلاگهای عجیجم و آخایی و بوس بوس و جیگلم و این چرت و پرتا رو خوب و پرو و پیمون داره و راه میندازه و کاری هم نداره که توش سخیفترین و احمقانه ترین مطالب منتشر بشه و حتا فکر میکنم ترجیح میده کم کم سمت این بره که سرور وبلاگش ، جای همین وبلاگها بشه
شما هم خوب کاری کردی رخت بربستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی